AVR nastaveni hodin

GT5 gt5@seznam.cz
Pátek Únor 3 08:59:43 CET 2006

To ja ne.To studenti stredni skoly :)
Ja uz jen dostal tyc vyrazenych Atmega, ktere byly nazvany "spalene",
"znicene" a nefunkcni. 1/3 uz jsem rozchodil, 1/3 zahodil (skutecne
spalene) a 1/3 pravdepodobne ma tento problem s fuses...

LP.

--- GT5 <gt5@seznam.cz> wrote:

> [...]

Ked si to neprecitas v datasheete poriadne, "pak se div!"

Fuse je NASTAVENA, ked je jej hodnota log 0(NULA).
V PonyProg fuse NASTAVIS ZASKRTNUTIM - naprosto normalni.

Co je na tom nelogicke?? Ze zaskrtnuta == 0? Treba citat.

miro