AVR nastaveni hodin

GT5 gt5@seznam.cz
Pátek Únor 3 08:54:50 CET 2006

Ano to jsem se docetl. Ty ostatni jsem rozchodil pomoci jinych hodin...
externi TTL oscilator, externi RC, nebo krystal. Slo to zkusmo.
Nekolik kousku vypada ze bezi na internim RC 1MHz, na ISP (pony)
neodpovidaji. Tak me napada jestli pony nema blby casovani, nekde jsem
cetl ze na ISP ma byt >2MHz. Mozna by stacilo programovaci cyklus
zpomalit...ale cim...
T51 momentalne nemam ale bude do 14dni. Tak to je ma poslendi nadeje...

LP.

Ale vzdyt jsem psal, ze je mozne pouzit JTAG, pripadne ISP a pomoct si
externima hodinama. V 95% to pomuze, a tech zbyvajicich 5% muze zachranit
HVP a paralelni programovadlo (T51 to zvlada v pohode). Ale muze se stat
(osobne se mi to povedlo), ze nepomuze nic.

S pozdravem
Milan Kostomlatsky