OT: Zadrhavani mysi

Ondrej Ulehla dj-bobr-hwkonf@seznam.cz
Čtvrtek Únor 2 22:33:05 CET 2006

Nemate desku s chipsetem VIA?
Tohle mi presne delala moje mys, kdyz jsem preinstalovaval Windowsy a
nainstaloval jsem jinou verzi 4-in-1 packu nez obvykle. Zpusoboval mi to
USB WiFi adapter od ZyDASu - kdyz jsem ho odpojil, mys zacala fungovat
normalne. Po instalaci nejnovejsich 4-in-1 ovladacu problem zmizel.

(to, ze se pro zmenu objevily problemy s Creative zvukovkou, povazuju u
VIA chipsetu za normalni)