Step-Up menic

Radek Frik@seznam.cz
Čtvrtek Únor 2 21:46:45 CET 2006

Zdravim,
koukal jsem se do svyho MP3-flash prehravace jaky tam ma Step-Up menic, ze
to vydrzi hrat 11hodin v kuse na jednu dobijeci 900mAh Ni-MH. No zrovna
tahle soucastka v provedeni SO-8 mela vyfrezovany povrch. V okoli nebyla
zadna tlumivka v provedeni vetsim nez 0806. Nemel jsem moznost promerit
vystupni proud nebo zvlneni, ale pocitam ze tyhle prehravace budou mit odber
pri nizkem zesileni audio cca do 50mA?Zvlneni z menice by melo byt asi
minimalni kvuli kvalite audio signalu a ucinost maximalni.

Z tech low cost step-up menicu jsem zkousel s MC34063, ale u nej bych urcite
nemohl cekat takovou ucinost s minimalnim zkreslenim, dale sem videl od
Maximu MAX771 ktery mel 90% ucinost uz pri odberu 10mA z minimalnim
zkreslenim, ale podle DS i ten vyzadoval min. vstupni napeti 2V.

Nevite nekdo o nejakem step-up menici ktery by mel perfektni parametry a
zvysoval z 1.2V na alespon 3.3V ? A kdyz uz 3.3V.... daji se sehnat LCD
znakove displeje (16x2 znaku s radicem kompatibilnim s HD44780) ktere by
jely na 3.3V?

Radek.