AVR nastaveni hodin

GT5 gt5@seznam.cz
Čtvrtek Únor 2 17:58:04 CET 2006

Zdravim,
mam problem. Dostal jsem vic kusu "pouzitych" Atmega32. Problem je ze
prosly rukama studentu stredni skoly,takze vetsina z nich se chova ze
nefunguji. U nekterych jsem objevil ze problem je jen v nastaveni config
fuses - resp. nastaveni zdroje hodin.

Pro tento ucel jsem zvolil PonyProg2000. Pouzivam ho ted poprve a docela
me zaskocilo nesmyslne vysvetleni okna pro zaskrtnuti/odskrtnuti config
fuses.
Takze mam prosbu...
1) mohl by mi nekdo vysvetlit logiku tohoto formulare ? At zaskrtnu
udaje tak dle datasheetu, nebo tak jak pise okno (invertovane) tak nikdy
nedocilim toho spravneho ucinku.

2) trivialni priklad. Chci nastavit aby Atmega32 bezela na krystalu
8.00MHz. Datasheet rika (ckopt=1 , CSEL3,2,1=111 . CSEL0=1 , SUT1,0=11).
Jak to uplatnit v onom okne PonyProg2000 aby ucinek byl skutecne takovy?

3) lze u Atmega32 vyvolat nejak restore-defaults? U nekterych kousku se
mi zkusmo nepovedlo rozbehnout,patrne je zvolen nejaky divny typ
oscilatoru. Lze tedy obvod nejak hardwarove vyresetovat aby se tam
objevil interni RC oscilator? (jako byva z vyroby).  Podotykam ze
programovani pres ISP diky tomu nefunguje-ze nebezi oscilator. U tech
jinych typu bezel tak aspon komunikovaly s ponyprog a sel do nich nahrat
testovaci program.

LP.