Re: Eagle - Gerber výstup s otvory

Delphin delphin@post.cz
Čtvrtek Únor 2 16:47:37 CET 2006

> Ještě jedna alternativa - existuje nějaká A4 tiskárna která by uměla na
> nějakou folii kvalitně vytisknout podklady pro
> výrobu DPS ? Na jakou tiskárnu se zaměřit a kde rostou folie na tyto
> učely určené ?
> V krajním případě se vyignoruji na ploter a Gerber a podklad zhotovým
> jiným způsobem.
> Slyšel jsem pouze že tiskárny mají problém s tím aby černá plocha na
> folii byla skutečně 100% černá.
> Uvítám i info tímto směrem.

Pokud Vasim cilem neni motiv s derami ve formatu GERBER, ale cilem je DPS s
deravymi PADy, pak to jde takhle:
Vyexportujte cely motiv do .ps, pak jenom vrstvu PAD a VIA take do .ps. V
libovolnem vektorovem editoru, treba CorelDraw, polozte PAD a VIA na celkovy
motiv, vysledkem budou derave PADy. Z vysledneho souboru si v grafickem
studiu nechejte osvitit film a dal uz je to jasne.