Eagle - Gerber výstup s otvory

Milan MCM magixe@volny.cz
Čtvrtek Únor 2 15:45:51 CET 2006

Dobrý myslím že se to již někdy řešilo nicméně optám se na rady se svým
problémem.

Mám zakoupený Eagle 4,15   a potřebuji nějakým zpusobem vyexportovat
GERBER data ale tak aby pady součástek nebyli plné
( 3.55 verze to umožnovala ale vyšší verze mají volbu FILLPADS neaktivní )

Pokud máte někdo nějaký zpusob jak z Eagle "vymlátit" gerber tak aby
pady měli otvory budu Vám zauzlován .

Bod2 - ještě mě napadlo že z CAM procesoru lze vyexportovat PS formát
který volbu FILLPADS má aktivní
takže eventuelně zda existuje něco co mě z PS udělá GERBER ?

Popř využít jiný formát pro export do Gerbru - kupříkladu Eagle umí
exportovat DXF formát.

Děkuji za případné rady - v každém případě musí být výsledkem GERBER
nebot plotr který je k dispozici
nic jiného neumí.

S pozdravem
Milan