usb, napajeni

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Únor 2 14:32:42 CET 2006

No zavisi to od vyrobcu. Ja mam dosku ABIT a pri pokusoch s FT245BM sa
mi podarilo skratnut USB port. Okamzite sa vyplo napajanie toho portu -
myslel som si, ze odisiel, ked mi v nom nesiel uz ani USB kluc. Ale po
restarte PC sa zapol a funguje doteraz "bez zavad". Takze zjavne ma
poriesenu nejaku ochranu.

miro