usb, napajeni

Ondrej Ulehla dj-bobr-hwkonf@seznam.cz
Čtvrtek Únor 2 13:23:23 CET 2006

Zatim jsem nevidel zadnou desku, ktera by tech 500mA nedavala ochotne i
bez jakekoliv signalizace... zbastlil jsem si USB nabijecku na Nokii -
GND a +5V, primo privedeno na nabijeci konektor telefonu, a chodi to -
nabijeci proud se pohybuje mezi 400 a 500mA a deska nijak neprotestuje.

Ono je taky mozny, ze jako "omezeni proudu" tam neni pouzita zadna
diskretni soucastka, ale pri prilis vysokem proudu se prepali cesta na
plosnaku suplujici tavnou pojistku :) u PS/2 portu pro klavesnici se mi
tohle presne jednou prihodilo.