RTL8019

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Únor 2 12:35:07 CET 2006

Nemohlo by to nejak souviset s "media type" - jako typ sitoveho kabelu -
pokud je to nastavene na "autodetect" misto "twisted pair".

Mam v PC sitovku combo (TP+AUI+BNC) a kdyz je to nastavene na autodetect,
tak mi Wokna u ni zobrazi normalni ikonu site a kdyz to nastavim na TP,
zobrazi ji preskrtnutou. Kabely na ni nejsou pripojeny zadny.

P.K.