DRM na VEF-206 -- uz skoro :)!

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Čtvrtek Únor 2 11:17:24 CET 2006

Zdravim,

> Ja som sa asi pred poldruha rokom snazil nasadnut na toho kona
> ale nemal som informacie o tom ake stanice to vysielaju. Mam
> VEF-206 ale i Sangean ATS 909,tak ma to zaujima.Mohli by ste
> napisat nieco podrobnejsie o HW a SW,ktore pouzivate ?

pouzivame sqely GPL program DReaM vyvijeny na nejake nemecke
univerzite.

http://drm.sf.net/

Jen pro uplnost dodavam, ze se pouziva smesovani z mezifrekvence
radia na novou mezifrekvenci, ktera lezi nekde uprostred zvukoveho
pasma a ta se potom (monofonne) privadi do zvukove karty.

Vyhoda programu DReaM oproti nekdejsimu DRM radiu, ktere bylo do
lonska ci predlonska take zdarma, a pak zkomercionalizovano, je, ze
nepotrebuje presnou mf, ale hleda si signal v audiopasmu sam.

ZdraviM.P.