Nebyl nalezen subjekt

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Čtvrtek Únor 2 10:29:36 CET 2006

Knihovnu jsem poslal soukrome, ale vyuziji toto vlakno k dotazu.

V davne minulosti nekdy pred vanoci "dva goda tomu nazad" tu
oprobehl link na vanocni darek s subj. tusim verze 7.5, nemuzu ho
nikde najit, nemate nekdo zalohu pripadne link na neco podobneho s
verzi 8? Mame subj. legal koupeny vcetne subskr., ale na mem
notebooku ji jaksi nelze provozovat. Presneji debugger se porad
domniva, ze jde o Eval verzi a nedokaze simulovat nic nad 2kB kodu.
Snaha resit problem s vyrobcem zatim nikam nevedla, uz na to nemam
nervy a doporuceni koupit si jiny notebook mi ne zcela vyhovuje :-)

Dekuji

>Dovoluji si pozadat nekoho z majitelu sub, ktery jiz provedl
upgrade na verzi 8.0x zda by mi nebyl ochotem mailem zaslat
knihovnu  S8051.DLL  (je v adresari BIN), nainstaloval jsem novy
plug-in, do simulatoru a on mi puvdni knihovnu suse prepsal starsi
verzi a nyni mi nejede debuger :-(.

Predem dekuji.

K.N.

P.S. V Eval verzi subj. je jina verze knihovny a take nejde pouzit.