Mezinarodni usmernovac

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Únor 2 00:42:03 CET 2006

--- Serych@panska.cz wrote:

> Je mi to jasne. Chci to jednou zkusit a dost. Mam podezreni, ze mohlo
> dojit k
> castecnemu vyklepani karty (pocitac se vezl na nejakou akci autem) a
> tim k
> nejakemu zkratu na titernem AGP konektoru. Uz jednou nam podobnym
> zpusobem
> vyhorel u jednoho compu board zcela brutalnim zpusobem (byly na nem
> temer
> vypalene diry).

K tomuto poznamka z praxe. Z nasej firmy casto jazdime autami na SC aj
s pocitacmi (jedna cesta 1200km). Pocitace treba polozit zakladnou
doskou dole, t.j. u najbeznejsich tower skriniek nalezato, podla
zadnych konektorov zistit kde je doska.

Minimalne v 50% pripadoch, ked bol PC nalezato doskou hore sa nejaka
karta vytriasla. Ked bol PC nastojato, tych % bolo menej, ale stavalo
sa. Pri doske dole sa taky pripad nezaznamenal. Takto mozu otrasmi
karty len lepsie dosadnut :-)

miro