Mezinarodni usmernovac

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Středa Únor 1 21:59:19 CET 2006

> vystupuji jako synchronni
> ultramalym ubytkem?
>
> No to ne, anzto se na G nikdy vuci kanalu nevyskytne napeti, ktere by
> byt jen pootevrelo system.... Je to cele nejake divne, jste
> si naprosto
> jisty tim zapojenim?

Ano 100%ne (pokud tedy nekecaji obrazky v datasheetech od dvou soucastek
zaroven). Diky dvema variantam osazeni te karty presne vidim na cesticky na
plosnaku v mistech, kde soucastky zrovna osazeny nejsou a presne se to podoba
stejnym mistum na varinte s osazenim.

> nebo pripadne cim
>
> Mezinarodni usmernovace ma v sortimentu firma Polovo ;-)

Dekuji to jste me dostal :-) Nejdriv jsem blahove hledal Polo, coz je nejaka
firma opravujici elektroniku, ale pak mi doslo, ze jsem cetl prilis nedbale
:-))))
Polovo Obchod ten tranzistor skutecne ma v katalogu, takze ho zkusim koupit.
Diky za tip.

> Mimochodem: kdyz neco takhle shori, miva to svuj duvod... (ja
> jen abyste
> zbytecne nevymenoval jeden za druhym).

Je mi to jasne. Chci to jednou zkusit a dost. Mam podezreni, ze mohlo dojit k
castecnemu vyklepani karty (pocitac se vezl na nejakou akci autem) a tim k
nejakemu zkratu na titernem AGP konektoru. Uz jednou nam podobnym zpusobem
vyhorel u jednoho compu board zcela brutalnim zpusobem (byly na nem temer
vypalene diry).

Jakub Serych