OT: HW reseni SW problemu

Petr Stehlik petr.stehlik@atlas.cz
Středa Únor 1 13:57:55 CET 2006

-Všechny ČSD měly hvězu.
-V loko je brzda pro vlastní loko a brzda pro vlak.
-Doufám že i pendo ma klasické brzdy, jinak by snad nemohlo ani do provozu.
Petr

----- Original Message -----
From: "Marek Pavlu" <pavlu@HWserver.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, February 01, 2006 10:25 AM
Subject: RE: OT: HW reseni SW problemu

Zdravim,

Ja myslim, ze presne tenhle typ tu rudou hvezdu mel:))).
Sice jsem pozdejsiho vydani, ale chodival jsem se na ne divat.
Teda ne na ty rude hvezdy, ja nejsu levičák:), ani nemam v oblibe cervenou a
nepreferuji ceresnicky:), takze chodival jsem se divat na ty masiny s
tatikem...

S pozdravem,
                Marek Pavlu