Re: prostředek na čištění gumových podavačů

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Středa Únor 1 12:23:54 CET 2006

Méžná by taky šel použít prostředek "Regum", asi v drogériích.
S pozdravem
                                Miloš Dašek
----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, February 01, 2006 9:49 AM
Subject: Re: prostředek na čištění gumových podavačů

Ales Filip napsal(a):
> Hello konference,
>
>   Nevíte kde sehnat nějaký prostředek na čištění gumových podavačů
> tiskáren a
>   kopírek? Kdysi, cca před 2ma rokama jsem cosi měl, jmenovalo se to
> "Platen
>   Clean". Byla to taková modrá plochá plechovka. V ní bylo cosi, co
> smrdělo po
>   glycerinu. Tím stačilo ty gumičky otřít, a byly jako nové. Bohužel to
> došlo,
>   uklizečka plechovku vyhodila, a já teď nemohu zjistit, kde koupit novou.

http://www.kancelarskepotreby.cz/spotrebni-material/cistici-roztok-na-gumove-valce/
?

Kazdopadne by nekdo jako Simon mohl doporucit neco "samomichaneho",
nemuze v tom byt takovy zazrak. Pokud vim, tak glycerinem se kdysi guma
osetrovala a fungovalo to.

Jina vec ovsem je, ze mezitim se tech "gum" vyrojilo velke mnozstvi a
vubec dnes nemusi jit o gumu v puvodnim slova smyslu (tedy vulkanizovany
prirodni kaucuk), cili se pak takovy material muze chovat jinak a mit
jine pozadavky na cisteni/konzervaci.

--
Jirka