Predny panel - potrebujem poradit

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Únor 1 11:03:04 CET 2006

Zdenek napsal(a):
> Kdyz je tu rec o klavesnici:
> Nedavno tu nekdo (Jirka?) psal, ze je dobre nalepit na tlacitko s malym
> prumerem "tycky" nejakou podlozku, aby se zvetsil prumer.
>
> Poradi nekdo z ceho to vyrobit (bez soustruhu a podobneho vybaveni) nebo
> koupit hotove?

Vyseknout z vhodneho materialu (deska, lepe receno folie) trubkovym
vysekavacem na kuzi. Pouzitelna je tzv. "pracovni podlozka" nebo
jaxetopresnejmenuje, proste bila cca 1 mm folie ruznych velikosti k
zakoupeni v papirnictvi. Ale lepsi je pouzit rovnou tlacitka s vetsi
plochou (uz jsem tu na ne taky daval odkaz a kolega Valuch je snad taky
pouzil).

Jo a kazdej technik vi, ze tlacitko ma cudlik, ne tycku.

--
Jirka