Instalace WinXP na notebook

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Středa Únor 1 10:50:20 CET 2006

Mam TM291 a dostal jsem k tomu CD, kde je image systemu - to nema?
Ty soubory by mohly byt image systemu, C: to pri instalaci kazdopadne smaze,
D: mi zustalo beze zmeny, ale rozdelil jsem to sam, puvodne mel jen C:
Ted na ty CD koukam, jsou 2 a je na nich tohle. Pak je jeste CD s ovladaci
atd.
V?pis CESTY slooky svazku 60OT2901
Sériové físlo svazku je 00004F91 F448:73A0
E:.
-   MODEL.DAT
-   RCD.DAT
-
+|||IMAGES
-       60OT2900.ACR
-       SIZE.DAT
-
        AD2D.EXE
        EJECTONL.EXE
        PQ.EXE
        PQDISK.EXE
        RECOVERY.EXE
        SHELEXEC.EXE

V?pis CESTY slooky svazku 60ET2902
Sériové físlo svazku je 00000CEA B36B:8F5B
E:.
-   MODEL.DAT
-   RCD2.DAT
-