Digitalni fotoblesk

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Středa Únor 1 09:07:09 CET 2006

slo by tam umiestnit aj ostatne navody?
hadam nie som sam, co by to rad mal, pripadne niekedy aj postavil.
za predosly dakujem.

OK

----- Original Message -----
From: "Dusan Dolezal" <duffa@inmail.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, February 01, 2006 8:56 AM
Subject: RE: Digitalni fotoblesk

Neni to takovy problem, hodil jsme to ke znamemu na web, je to na adrese
www.bohousek.com/duffa/flashmeter.zip. Je to vicemene tak, jak jsem to kdysi
poslal do PE. Jenom drobna poznamka pro ty, co by to chteli stavet, v clanku
tam popisuju pomerne slozity postup, jak vyrobit kalotu, ale pozdeji jsem v
Tescu objevil jakousi formu na led, ktera je tvorena takovymi polokoulemi a
je z toho kalota jak vino. Stalo to asi dvacku, ale nevim jestli se to jeste
da koupit, par mi jich jeste zbylo, tak bych to pripadne mohl poslat.

Dusan Dolezal