MIDI syntetizer

Kadoun Vaclav (RBCB/TEF1.1) * Vaclav.Kadoun@cz.bosch.com
Středa Únor 1 07:53:09 CET 2006

Samozrejme ze to funguje... k tomu originalni CD, manual, pytlik a krabice (velikost asi tak na lednicku)... Mam ovsem jenom jeden kus, nikdy jsem jich vic nepotreboval... Takze pro puvodniho tazatele to asi nebude zajimave. Cena nevim, tak 1000,- ... ?

VK

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za uživatele Jaroslav Lukesh
Odesláno: 31. ledna 2006 19:31
Komu: 'HW-news'
Předmět: RE: MIDI syntetizer

> No, to vypada pekne.
> Takze se zeptam, kolik za to a jake by jsme mohl sehnat mnozstvi.

To uz se ale nevyrabi peknych X let. Funguje jeste nebo je upecena? (na
vysvetleni, DSPcka se tam lehce prehrivaji, hole pouzdro=puchyr, chladic z
pentia je vlazny)

Mel bych taky o jedno zajem bylo-li by funkcni k dispozici, presto ze XG
zarizeni mam doma z dob spoluprace s Yamahou 2 (1 XG ISA zvukovku a 1 sw
synth), tohle by bylo akorat do disketoveho sekvenceru co jsem si kdysi
poridil ke klavesam, tak by decka mely prenosnou zpevni aparaturu (kostel,
skola atd) bez naroku na zapojovani konektoru, tahani pecky,monitoru a pod.

Blbe akorat je, ze to nema midi-out, aby se z toho daly ukladat patche co
tam clovek naladuje (holt je musi delat v pocitaci a ne kontrolerem).

JL.