Re: Měření teploty na WEBových stránkách ...mereni na dalku po siti

pyrin pyrin@volny.cz
Středa Únor 1 07:01:27 CET 2006

A co treba xport ? Ma to ETH a seriovku pro kterou si muzete napsat vlastni
soft - velmi jednoduche. Pak to ma 3 pinozky k dalsimu pouziti. Ma to v sobe
i web a hlavne zajimavou cenu.
pyrin

----- Original Message -----
From: "Jan Galuszka" <konference@ei.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 31, 2006 9:49 PM
Subject: Měření teploty na WEBových stránkách ...mereni na dalku po siti

Pred chvili se objevil zajimavy clanek
http://www.papouch.com/shop/scripts/_ruzne.asp?clanek=tweb

Ja bych ale potreboval vyresit trochu jinou vec

Mam pripojeni ADSL s LAN porty. Potreboval bych nejakou krabicku, ktera
by se pripojila na LAN port toho ADSL routeru (bez nutnosti PC) a ja
bych si mohl kdekoli na svete sledovat nektere udaje doma ... napr.
teploty, kontakty-stav, ... po internetu.

Poradte rozumne reseni

S pozdravem
    ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

WWW.ELEKTRONIKA.CZ