Re: Zesilovac (Napajeci zdroj.)

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Neděle Prosinec 31 07:48:44 CET 2006

Ten projekt www.mlab.cz vypada zajimave, moc toho tam ale zatim neni.

Existuje (tj. lze v Cesku koupit za primerenou cenu v mnozstvi jeden kus)
nejakeho brouka co by v jednom pouzdru mel stereozesilovac?
Jo a kdyz jsem se v tech starych kramech hrabal, nasel jsem brouka MHB208
se kterym jsem si kdysi chtel postavit klavesy ale ted pro nej nemam vyuziti.
Tak kdyby o nej nekdo mel zajem - ale balit a posilat se mi jej nikam nechce.