PicoPSU 120W DC-DC Power Converter ?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Sobota Prosinec 30 23:59:15 CET 2006

Verte, ze nezapominam, myslim, ze spise vy zapominakte, ze kurz dolaru je nekde kolem 21Kč, což představuje docela solidni obchodni rozpeti pro pripadneho ceskeho primeho dovozce.
Jinak pokud jde o obaly a elektro odpad, to se vam u tohoto zbozi vejde do mene nez 5Kč, clo je take zanedbatelne.

Ne, 1000 jich nepotrebuji, to bych se tu blbe neptal a dovezl si je od vyrobce,
potrebuji jen 10ks nicmene i tak se mi zrejme vyplati primy dovoz. :-)