Nabijecka

Raven raven@wo.cz
Sobota Prosinec 30 10:46:13 CET 2006

Opravdu to chtelo jen trochu do nedavne historie, vse bylo jiz receno.
Vyjmu tedy jeden prispevek:

Zaruka je opravdu "jen" 6 mesicu, ale je to tak zasadni???
Jak je to dlouho co byl tento termin standardni?!

S pozdravem Raven

Pozor u toho typu IPC-1 mají uvedenou záruku jen 6 měsíců!
Jinak o nich na forech píšou jen chválu.

Zdenek