Plazma versus LCD

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pátek Prosinec 29 18:06:48 CET 2006

Ja osobne se docela modlim, aby se objevilo neco noveho LCD i Plasma jsou
docela tragicke technologie i kdyz se nas vyrobci snazi presvedcit o opaku.
Nicmene dnes bych z nouze a nerad asi take sahnul po LCD

Pokud jde o vyrobu video poradu, kamarad co se tim zivi, ted porizoval prvni
pracoviste na vyrobu HDTV (kamera, strizna) a sice to bylo drahe, ale
stacilo na to sest nul v Kc a to vetsinu zakazek dela pro USA. Treba fotky z
Canonu D350 mu vratili jako nepouztelny shit a musel koupit profi digitalni
zrcadlovku, z cehoz usuzuji , ze proti technicke kvalite obrazu ve videu
nemaji pripomiek a je OK.

Starsi plazmy pry vypalovaly, novejsi to pry uz nedelaji. Ale kdo tam bude
mit stale stejny obrazek, ze ?

Mam LCD 32" a obcas na tom delam na PC, kdyz potrebuju mit siroky displej.
Strih videa apod.
Zakaznikovi zasadne predvadime na bezne velke TV, tusim Samsung. Ma to
vylepsovaci obvody a obraz jako
britva.
Na LCD uvidite kazdou chybku a o ty neni treba v MPEGu nouze. Zalezi na
datovem toku apod.
Proste domaci a poloprofi video ( jen na vysvetleni - profi video a kor MPEG
bych videl v cenovych relacich na ktere proste v dane oblasti nemame
penizky ) se na LCD pozna. Mame dobre kamery, dobre karty a prevodniky a
slusny sw, ale tomu co si pujcite ve vasi videopujcovne a neni to stara vec
prevedena z ...   , tak tomu konkurovat nemuzeme a pokud vam nejaka firma
rekne, ze ano a nevenovala do toho miliony ( mozna ani ne v korunach ) tak
asi vysledek nebude nic moc.
Hezky obraz jsem v posledni dobe videl u Panasonic a Sony. Ja moc Sony
nemusim, ale obraz se mi moc libil. Sam mam HB, ale vyvoj jde rychle dopredu
Jinak s tim HB jsem spokojeny a mam rad prirodni materialy nebo kov a toto
neni v zadnem plastu, ale plne v kovu a to take hralo pri vyberu svoji roli.
Pri vyberu take hralo svoji roli jak mi byli schopni dany pristroj predvest.
Hruza a nekompetentnost prodavacu, ale to asi znate.

J. Polivka

Nevim presne jestli uz tady tato diskuse neprobehla.
Asi kazdeho z nas ceka vybrat si pri porizovani noveho
TV z techto zatim dvou technologii. Jelikoz klasicke
CRT uz se brzy prestanou vyrabet. (Nebo uz prestaly ?)
Kdyz se rozhlidnete po internetu tak se hodne uprednostnuje
LCD pred Plazmou.
(Spotreba, vypalovani loga na stinitku - minus body pro plazmu)

Tady tyto minusy malinko uvadeji na pravou miru:
http://www.plazma-lcd.cz/cz/

Cestmir

http://www.nod32.cz