Plazma versus LCD

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Prosinec 29 16:39:21 CET 2006

No, moje LCD zere 200 W.
22" monitor Mitsubischi 160 W.
Ale jsem spokojen a zatim to neresim.
Kdyz tady pul roku bydleli mladi, tak bezelo vse najednou cely den a k tomu
dalsi PC.
Tak pak jsem se tem uctum docela divil.
J. Polivka

Ja osobne se modlim aby mi 11let stary Panasonic 21" vydrzel jeste aspon
rok. Musim zatukat od zakoupeni bez jedine zavady vcetne dalkoveho ovladani.

Nicmene pokud odejde tak bez ohledu na to ktera technologie ma jake
neduhy pujdu do LCD - duvod je jednoduchy a to spotreba. Plasma zere 2x
vic nez CRT a LCD polovinu co CRT. Vzhledem k tomu kam se bude ubirat
cena elektriny tak vic neresim.

Na to abych poznal Voldanovou od Petrusky Susterovy mi staci i obrazovka
z osciloskopu. ;-)