dotaz

APa navrhpcb@centrum.cz
Pátek Prosinec 29 14:56:54 CET 2006

Do nabidek ja rikam nabizejicim at dopisou "nejsme schopni vam rici, kolik
vas to bude stat, protoze jsme to nedelali a nemame zkusenosti". Teda u
tech, co neumeji nez hodinovou sazbu :-)

Zkuste si to dneska u zednika, hnal bych ho klackem, prece chceme vedet
kolik bude dilo stat...

Teorie o dlouhem 150 zakovem displeji pro cteni ze SMS mi prijde rozumna,
mohl by na toto receni nekdo udelat nabidku? By me to zajimalo.

I ty veci k pocitaci, kdyby to bylo pres USB a melo rozumny SW (obcas kazdy
potrebuje nejake info vytahnout z PC), to myslim ze by byl docela zajem, ne?