dotaz

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pátek Prosinec 29 11:45:00 CET 2006

:-))
Uvedené zadání se dá splnit např. tak, že na ploše 100x4 cm
realizuju rozlišení displeje mobilu (řekněme 256x128), čímž
budou pixely mít velmi zajímavé rozměry 3,9x0,31 mm.
Kdysi jsem viděl bargrafové LED slopce, ze kterých by se
něco podobného dalo sestavit.

Jen by mě zajímalo, kdo bude číst písmenka velká 20x2 mm:-)
Možná je to ale míněno obráceně a nudle budou vertikální
a ještě nudlovatější...

PH

----- Original Message -----
From: "Pavel Prochazka.zde.cz" <hacesoft@mujmail.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, December 29, 2006 9:26 AM
Subject: Re: dotaz

Odpoved OD ZADAVATELE......

Pavel prochazka.zde.cz (Ja nejsem zadavatel)

1. rozmery maju byt presne ako som uviedol, tj. 100cm - dlzka, 4cm sirka.
2. ucel zariadenie je bezpredmetny pokial sa neda zrealizovat... s tym
suvisiace polemyky prenechavam na Vasu predztavivost, fantaziu, al.
sci-fi... pokial niekto vie ako by sa to dalo realizovat som ocotny zato
zaplatit. zijeme v dobe - nieco, za nieco co vystihuje vstky osatne
odpovede na pripomienky typu:

 >     mam pocit ze zadavatel nevie co chce ale musi to stat do 1500,-
 >     vratane
 >     vsetkych prav

 >Proto možná ta
 > ochrana práv. Asi si to chce dotyčný nějak chránit.
... nech je to akokolvek, pokial niekto ma zaujem o konstruktyvnu
spolupracu, tu privitam...
3. pripojenie dispeja ma byt  nahrada za povodny displey - pokial to
konstrukcne podmienky umoznuju.