zkusenosti s DVD rekorderem TX-80

Martin Patka hwmp@semily.net
Čtvrtek Prosinec 28 23:52:42 CET 2006

Zdravim,

chtel bych se zeptat zucastenych, zda nekdo nema
DVD+HDD rekorder TX-80 Universe (www.blazedvd.cz).
Pokud ano, tak zda mam jenom ja smulu, nebo zda je to
smejd uz od znacky.... Za 7 tydnu, co ho mam, uz stravil
3 tydny v oprave a co se vratil z opravy, tak sel asi tyden....

Mam te znacce jeste verit ?

Jo, jen tak pro zajimavost - po oprave, kde HDD zustal puvodni,
udajne menili jen zdroj, mi byl ten rekorder vracen s diskem
kompletne vymazanym - tedy vse, co jsem si za tu kratkou dobu,
co jsem ho pouzival, stihl nahrat, tak mi v te opravne smazali....
Taky sverazny zpusob opravy....

zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     smartin@mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: +420 481624301
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz <http://www.mikroservis.cz/>