Nabijecka

Vladimir Nerud nevlad@kamarad.cz
Čtvrtek Prosinec 28 17:49:34 CET 2006

Komerční rychlonabíječe samozřejmě úplně nezatracuji (sám mám starší Ansmann
PowerLine 5), ale hodí se spíš na dovolenou, nebo když opravdu spěcháme.
Vladmír

----- Original Message -----
From: "Pavel Prochazka.zde.cz" <hacesoft@mujmail.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 28, 2006 4:04 PM
Subject: Re: Nabijecka

Jak jsem asi identifikoval tak to dle me znamena ze je to bez tech
baterek, na stejnem webu je ta sama bez toho L ale za cenu 1700 s
baterkama.....
Pokud se nedko o tuto nabijecku zajima vice tak nabíjení je ukonceno
podle křivky napětí (označení deltaU, apod.), a nebo jen samotnim casovacem?

Pavel Prochazka.zde.cz

P.S. pokud ma nekdo zajen o cteni okolo baterek a nabijecek, tak at
klikne sem:
http://www.paladix.cz/clanky/akumulatory-nabijeni-nabijecky-je-dnes-neco-jinak.html