Pul-up resistory

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Prosinec 28 15:30:21 CET 2006

Ani se nedivim, ze to nefunguje:
a) ULN2804 je open colektor, bez pull-up to nebude fungovat vubec.
b) ULN2804 je pro buzeni CMOS logikou s 6-15V napajenim, pro TTL je ULN2803
Danhard
*******

Dobrý den všem,
motám se okolo pul-up resistorů při přechodu z TTL (5V) (mikroprocesor 2052, takt cca 8 MHz) na CMOS (4094-12V), připojení 10 m
stíněným kabelem, chtěl jsem použit ULN 2804,
která by měla být na tento přechod, ale je to moc rychlé a 4094 nezobrazuje co má. Jediné co mě momentálně napadlo je použití
pull-upů, ale vzhledem k tomu, že se momentálně nebavím s panem
Kirhoffem a panem Ohmem tak jsem namydlený jak blesk, navíc nejde o stejnosměrné  napětí, takže možná použití Theveninovy věty - tam
již plavu zcela :-) . Ještě, že mne návrh elektroniky neživí,
neb bych umřel hlady  :-) .
Otázka do konfery zní, zda již někdo něco takového již řešil, metoda pokus- omyl je zcela zdlouhavá a dost obtížná.
Na webu jsem našel nějaký anglicky popsaný text, ale docela se v něm nevyznám....(
http://www.interfacebus.com/Design_Termination.html )
Předem díky za odpovědi.

S pozdravem Porki