Napajeci zdroj.

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 28 08:35:49 CET 2006

Obcas by se mi doma hodil regulovatelny napajeci zdroj. Treba neco takoveho
http://www.gme.cz/index.php?action=detail&sklcis=767-380&lk=&sk=&pict=&jaz=
jak parametry (a ani by to nemuselo byt symatricke) tak cenove.
Ale chtel bych u toho mit i meridlo napeti a proudu.
Sice doma mam par budiku co bych k tomu mohl pouzit ale pokud by se dal za rozumnou cenu
poridit napr, indikator co by napeti a proud ukazoval na malem LC displeji, bylo by to elegantnejsi.
Nebo najake mereni na pocitaci (vybavuje se mi treba AD modul EMGO ADDA o kterem se kdysi psalo v modem AR).

Nasel jsem doma dve pasivni reprobedynky k walkmanu.
Zkousel jsem je pripojit na vystup zvukovky ale skoro vubec to nehraje.
Hodil by se mi nejaky jednoduchy stereozesilovac, napajeny nejlepe z USB portu ktery by ty bedynky
dostatecne vybudil aby se to dalo pripojit k pocitaci u ktereho nejsou (krome porizovacich nakladu)
zvlastni naroky na audiovystup. Myslim ze jsem neco takoveho videl ale uz nevim kde.