AT MEGA16 problem s krystalem/oscilatorem

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Středa Prosinec 27 01:02:48 CET 2006

Zdravim,
dal jsem si dohromady na universalni desticce jednoduchy programator
dle http://shop.ben.cz/detail.asp?id=121251 Vsechno fungovalo do te
doby, nez jsem nejspis blbe nastavil propojky CKSEL0-3. Jenomze si uz
nemapatuji co jsem tam naklikal :) Puvodne jsem zamyslel nastavit
hodiny na externi krystal (XTAL1,XTAL2 - vyvody 12 a 13). Jenomze mam
takove divne tuseni, ze jsem tam zrovna tuto moznost nenastavil, ale
nejakou jinou. Muze mi nekdo poradit jak CPU znovu 'rozchodit' na
interni oscilator? Zkousel jsem pripojit hodinkovy krystal na vybvody
28 a 29, ale nepomohloto (za predpokladu, ze onen krystal co jsem
nasel v hodinach je funkcni a ma tu spravnou hodnotu). Zkousel jsem RC
clen (C 33p, R 1k-10k), ale bez uspechu. Jaky by byl dalsi postup? S
CPU si zatim jen tak hraji, skoro ho neznam...

Diky

--
Michal Grunt