Jak presne meri elektormery, ceny energii a tak

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Prosinec 26 17:01:55 CET 2006

Zalezi asi i na elektromeru, ale pokud tech malych poziracu je vice, tak asi
neni nadeje.
Ja mam uz nejaky novy digital a ten asi uz zmeri vsechno :-(
Spise bych mel dotaz zda ta ledka co na nem blika a mela by poctem impulsu
udavat momentalni odber, tak jestli to lze nejak vyuzit. Tj. bez zasahu do
elektromeru mit prehled o momentalnim odberu. Prevest optickym snimacem
impulzy na hodnotu a tu treba uz v byte mit na displeji.
J. Polivka

Provedl jsem revizi ruznych trvale bezici elektorniky a dalsich
automatizacnich
"nesmyslu", ktere v dome mam nebo brzy mit budu a zamyslel jsme se nad
cenou energie.
1W/rok = 8,76kWh coz v sazbe D25d = 28Kc a to mi prijde jako docela dost
penez a to jeste nepocitam s ucinnosti prevodu z 230V na provozni napeti
pristroje, pri jejim zapocteni lze rici, ze kazdy 1W trvale bezici v
domacnosti stoji cca 30Kc. Coz je pokud se zamyslim nad tim, ze bezna
elektronika  ma v standby cca 5W a je jich v domacnosti docela dost
docela darda.

Tusite jak jsou na tom elektormery pri mereni techto malych poziracu
energie?