Re: OT:Zmizelé soubory z vypalovacího CD

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Úterý Prosinec 26 16:20:36 CET 2006

Dobrý den všem,

tak jsem zkusil ten image otevřít pomocí winrar, ale nedaří se . Má to
příponu *.gi a bylo to vytvořeno pomocí programu RecordNow! společnosti
Sonic.  ( Tím to bylo taky páleno).
Nero tam bohužel vidí jen ty nové soubory, i image vytvořený Nerem je jen
malý a odpovídá velikostí tomu, co jsem tam připálil.  Měl by ještě někdo
nějako radu ?

Díky