OT: format souboru

Martin matesmk1@seznam.cz
Úterý Prosinec 26 10:23:06 CET 2006

jake prekvapeni :) videoa zaznam by byl urcite lepsi odmenou :)

----- Original Message -----
From: "Pavel Prochazka.zde.cz" <hacesoft@mujmail.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 26, 2006 10:06 AM
Subject: Re: OT: format souboru

Dobry den,
film to neni, je to nejaky program......
uz jsem na to prisel..... Sice jsem to nedokazel vypalit cele na disk
ale tu prvni 1GB cast jsem dokazal..... Progra, jsem nainstaloval a zase
smazal, nesplnoval moje ocekavani..... Tak jsem smazal vse at to na
disku nazabira misto.....

Vsem diky za pomoc......

Pavel Prochazka.zde.cz