E-Bay

Martin matesmk1@seznam.cz
Pondělí Prosinec 25 22:59:00 CET 2006

Ja sem na aukru prodal stolni nabijecku na telefon za 1kc. Kupujici byl v
miste bydliste(Brno) tak jsem to i osobne dovezl. Odpoved jestli by to nekdo
udelal? Jo udelal, ja ano, tim se nechlubim, protoze pocitam, ze by to
udelal kazdy, asi jsem blahovy snilek :) Protoze si myslim, ze je lepsi aby
to zarizeni dal nekomu slouzilo.. i za tu kacku, nez aby se mi zbytecne
valelo v supleti nebo abych ho vyhodil(to se mi zas nechtelo, byla by to
skoda)

Martin

----- Original Message -----
From: "Martin Marusak" <m.marusak@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, December 25, 2006 8:25 PM
Subject: Re: E-Bay

Když budou ostatní vděční za zprávu o E-Bay, tak přidám moji zkušenost.
Na E-Bay.de jsem v posledním roce koupil řadu věcí, popravdě nikoliv z
elektroniky. Šlo spíš o nábytek (psací stůl aj.), nějaká svítidla, nářadí, z
el. věcí MP3 přehrávač a monitor. Nevím, jestli jsem měl výjimečné štěstí,
ale naprosto vždy jsem se setkal s mimořádně korektním jednání. A to i v
případě, že se zboží vydražilo za pakatel.

Perlička z poslední doby: koupil jsem za vyvolávací cenu 1 Eur stolní
halogenovou lampu. Podle popisu měla mít nějaký špatný kontakt a majitel to
nechtěl spravovat. Poslal jsem Euro + poštovné (6 Eur, adresa v Německu) a
čekal. Druhý den obsáhlý mail, co se přihodilo: Majitel po aukci koukl na
výsledek, viděl vyvolávací cenu 1 Eur a myslel, že se to neprodalo. Tak
odnesl lampu do elektrošrotu. Pak  se doma díval na nějaké své ostatní aukce
a přitom zjistil, že lampa je prodaná. Tak pro ni běžel zpátky do toho
elektrošrotu a s hrůzou zjistil, že někdo mezitím uřízl kabel. Tak psal, že
ji tedy nemusím brát a že vrátí peníze, nebo "že ji přiletuje". Vzal jsem ji
jak byla, vyměnil šňůru a objímku hal. žárovky a jsem spokojen. Udělal by
tohle někdo za 1 Eur v ČR? K tomu zabalit, odnést na poštu atd.?
Poměrně často v Německu bývám (Bavorsko) a mentalita tamních lidí, to je
jiný svět. Nevím, jestli se u nás k takovým vztahům vůbec kdy dopracujeme.

Martin M.