Cisaruv pekar

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Prosinec 25 18:57:34 CET 2006

Nemam, ale ten pan co to hral, (toho "mnicha"), tak bydlival v ulici
Svatoslavova na P-4, kde jsem se narodil. Sice jsem tam nebydlel dlouho, ale
dobre si pamatuji jak ten pan volal z okna, kde byl temer porad, na svoji
druzku nebo zenu ? a to nemyslim nyni zle, on byl velmi sverazny. Anco, ty
kr**o, kde jsi byla ? Tusim se jmenoval Ota Cerny, ale uz mam take nejaky
ten krizek za sebou.
J. Polivka

> Koncim a jdu sledovat tvorbu zlata mechanickou cestou (Cisarova pekare)

Jak ja Ti zavidim... Tiez by som si rad znova pozrel parodiu na "svestkovy
odvar a toho mnicha co ho udelal."

Andrej

p.s.: nemate tuto parodiu prosim pekne niekto na CD ci DVD?