daniel.valuch@wanadoo.fr

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Prosinec 25 00:26:47 CET 2006

Aukro zatim moc nemusim, ale na Ebay se prodavaji i prazdne obaly od
pristroju a dela se to tak, ze prodavajici popise pristroj, jeho vsechny
parametry, uvede a uverejni fotky, a na zaver je nekde uvedeno, ze cena je
jen za originalni obal k tomuto pristroji. Kdyz je dobra cena, tak se
obvykle nekdo chytne. To prosim neni v zadnem pripade navod, ci nejaka moje
praxe. Jinak se na nemeckem Ebay zazilo, ze dotycny je soukroma osoba a
podle EU nezodpovida za nic a tak si koupite vadnou vec bez moznosti
reklamace.
Jak jsem se tady kdysi byl v prsa za Ebay.de , tak musim rici, ze se to
hodne zhorsilo a co jsem slysel o ceskem Aukru, tak zatim dobre zpravy.
Za kazdou zpravu o Ebay i Aukru budou asi i ostatni ucastnici konfery
vdecni.
J. Polivka

Jak a proc chcete apelovat na Aukro?

Ten clovek co to prodava nic neprovedl. Nabizi neco co vam zabezpeci usporu
energie až 30procent.
Jinak řečeno 0-30
I kdyby to zarizeni usporilo spise tu nulu, porad je to pravne OK....
nejsem teda pravnik, ale tipuju ze to je v pohode... A to ne ze bych tomu
cloveku nejak chtel nadrzovat..
na druhou stranu kdyz je nekdo takovej moula ze veri modrym krystalum,
odlucovacum jaderne energie a tomuto nesmyslu..
Dobre mu tak.

Tony OK1HMA