daniel.valuch@wanadoo.fr

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Sobota Prosinec 23 22:57:37 CET 2006

Ted me tak napada aby nahodou nezjistil ze jsi z
CERNu, to by to fakt strachy nemusel poslat ;-)

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "balu@home" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, December 23, 2006 7:48 PM
Subject: Re: daniel.valuch@wanadoo.fr

kupil som to, ale chce to poslat peniaze vopred a potom sa uvidi. Mam
tam fakt poslat tie prachy? Cela transakcia mi pripada velmi divna, co
si o tom myslite?
b.

Zpráva vložená Prodejcem: Ahoj dvaluch
Děkujeme za Váš nákup.Toto je moj účet, na který, prosím, uhraďte částku:
GE Money Bank
Mateusz Lasota
Lowicka 38/10
59-220 Legnica

cislo: xyz
Prosim o kontakt: xyz@xy.pl

IF YOU CAN SPEAK ENGLISH PLEASE WRITE TO US IN ENGLISH. IT WILL BE A LOT
EASIER FOR US TO WRITE YOU BACK. THANK YOU