muj dnesni objev na aukru. neco na zpusob Atom Stop :p

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Sobota Prosinec 23 12:04:52 CET 2006

Pridam treba 100 kdyz nekdo vyrobi stranku o tom co je uvnitr staci par slov a fotek
Kdyztak poslete cislo uctu

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Saturday, December 23, 2006 11:57 AM
To: HW-news
Subject: Re: muj dnesni objev na aukru. neco na zpusob Atom Stop :p

treba brat ohlad na to ze to stoji par sto korun, takze aby sa na tom nabalil predavajuci aj stat tak vyrobne naklady musia byt velmi nizke.
Ako som uz spominal tipujem ze vo vnutri nie je nic, alebo ten maly kondenzator. Vplyv na siet samozrejme nulovy.
Aby sme to zistili presne potrebujeme este 10 ludi aby prispeli 50-timi korunami ;-) Na zozname som uz ja a Tony Malecky, to uz mame na dopravu :-) b.