OT: Vie kazda Digital-8 kamera prehrat Video-8 pasku?

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Pátek Prosinec 22 19:13:11 CET 2006

zdravim, Ja mam doma kameru DIGITAL8 TRV120E a jednou jsem do ni dal
nahranou pasku z analogove kamery a narmalne fakala, sel krasne prehrat
jeji zaznam..... Normalne pouzivan analogove pasky pro tuto moji kameru
a no problem.... Ale uz nejde zaznam prvdepodobne prahrat na analogove
kamere....

Pavel Prochazka.zde.cz