Nabijecka - jakou vybrat?

Vladimir Nerud nevlad@kamarad.cz
Pátek Prosinec 22 17:01:32 CET 2006

Nafotil jsem to a posílám soukromě.
Vladimír

----- Original Message -----
From: <xml025@senior.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, December 22, 2006 11:53 AM
Subject: Re: Nabijecka - jakou vybrat?

Tuhle nabijecku jsem koupil cca pred pul rokem od Flajzara a jsem s ni
take velmi spokojeny. Bohuzel Flajzar ji dodava bez programovaciho
kabelu, takze dotaz na majitele: bylo by mozne obkreslit schema
kabelu, pokud to neni neco slozitejsiho?

Diky,
LMj

http://www.hw.cz/Produkty/Obecne-produkty/ART1576-Inteligentni-nabijecka-NiCd-a-NiMH-akumulatoru-IQ-NAB-01.html