OT: Vie kazda Digital-8 kamera prehrat Video-8 pasku?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Prosinec 22 13:42:01 CET 2006

Mno ved prave sa rozhodujem, ci vrazit $$$ do novej ale uz zastaralej
Digital-8, alebo $$$$ do nejakej modernej plus $$ do bazarovej s neistou
minulostou aj buducnostou.... Sa mi zatial zda, ze to $$$ by mohlo byt
optimalnejsie nez cokolvek ine, ale len za predpokladu ze to ten archiv
bude vediet prehrat...

Bohuzial do obchodu s kazetou, asi ste neboli v poslednom case na
Slovensku... trochu to suvisi aj s tym zdravenim...

No nic, nejako si poradim.

Dakujem

wek