Re:[OT] Nahravka zvonku

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Pátek Prosinec 22 13:23:31 CET 2006

Kdysi jsem to take resil. Protoze tehdy nebyl po ruce pocitac, nahral jsem si na (audio)kazetu
kus ticha, pak zacinkani zvonecku (nejake jsem splasil po byte a tehdy se jeste delaly
magnetofony s mikrofonem) a pak zase kus ticha.
Nekdo se vloudil do pokoje s vanocnim stromeckem, zapnul magnetofon
a pak jsme jen cekali az to zazvoni.
Nekdo pak nenapadne ten magnetofon vypnul.
Myslim ze kluci tomu dost dlouho verili (ale treba se mylim).