jak ziskat platbu od CYBER... ?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Prosinec 22 13:05:53 CET 2006

co se stalo, nevolal vam osobne cyb.... :-)
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of petr vojtovic
Sent: Friday, December 22, 2006 1:03 PM
To: HW-news
Subject: RE: jak ziskat platbu od CYBER... ?

Dobry den

Chtel bych se omluvit vsem ucastnikum konference, ze jsem konferenci vyuzil pro zcela nepravdive sdeleni ze by se firma kde pracuji  jen jako zamestnanec odhodlala resit nejaky byt i sebemensi problem tim ze se by jej zminila v teto konferenci.
Jeste jednou se omlouvam, co jsem svym neuvazenym e-mailem spusobil a je mi velice lito.

Petr Vojtovic