Děčínská =?utf-8?Q? z=C3=A1daha?= stejnosměrného motoru

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Prosinec 21 22:28:18 CET 2006

No ako to vidim ja, tak v tych cievkach sa akumuluje energia, ktora sa
musi niekde stratit. Vacsinou na kontaktoch riadiaceho spinaca vznikne
obluk, kde sa to vyziari. A kedze napatia a prudy v tomto pripade su akosi
niekde inde, nez sa vseobecne ocakava pravdepodobne prerazi izolacia tych
cievok a vznikne problem v motore a stihne sa odpalit aj ta poistka.

Andrej