formovani elektrolytu

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Čtvrtek Prosinec 21 21:28:46 CET 2006

Snazim se rozhybat stary blesk, vyrabela to Mechanika Praha. Ruzne blesky
pouzivam jako pridavne http://www.vaelektronik.cz/bastl/blesk.htm pro
optimalni nasviceni mistnosti. Kondenzator 250M/500-550V se nechtel nabit
nad 200V, postupne si dal rict  i vic, ale asi 3x se prorazil. Pri prurazu
se vybil a hned se zacal nabijet znova. Ted je pres 22K pripojeny na 450V a
uz je na nem skoro 400V. Ma po tech prurazech jeste nadeji dlouhodobe
fungovat, nebo ho mam preventivne vyhodit? Tech kondu jsem vyhrabal vic, tak
snad z nich neco vyberu. Jak dlouho a jakym proudem by se mel takovy 20 let
stary elit formovat, nez ho pripojim na tvrde napeti? Ma s tim nekdo
zkusenost?
Andel