Re: Děčínská zádaha stejnosměrného motoru

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 21 20:55:00 CET 2006

 21.12.2006, 20:47:15

Tavna pojistka neni komparator, takze rozhodne neplati ze do 10A se
nic nedeje, a pri prekroceni o pul procenta okamzite shori. Doba
preruseni je nejakou fci nadproudu.
Je pravdepodobne ze ze zacatku byla zavada na motoru pouze mala, a tim
i male zvyseni odebiraneho proudu. Na to pojistka vzhledem ke
kratkodobemu zapinani nezareagovala, a nikdo si niceho nevsiml.
Jak se zavada zhorsovala, vzrustal i proud az dosahl stavu kdy i
kratkodobe zapnuti motoru stacilo k prepaleni pojistky. A v tomto
okamziku si zavady obsluha vsimla.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz