[OT] Tisk z DOSoveho programu pod WINXP

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Prosinec 21 17:23:40 CET 2006

Problém s češtinou by mohl být v podpoře tiskárny a možná i v nastavení
softu. Pokud soft tiskne v Kamenících, tak s tím bude problém, s 852 by
tiskárna mohla fungovat. Taky existují rezidenty, který to dokážou správně
usměrnit, ale někdy tyto rezidenty pod Windows právě nefungují. Pamatuju si,
že jsem s tím jednou taky dost marně bojoval...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death